Ολυμπιακά Έργα

 Ανοξείδωτα κιγκλιδώματα , σχέδιο calatrava κατασκευή  stavrianos sa, στο Ολυμπιακό Στάδιο ΟΑΚΑ
 Ανοξείδωτα κιγκλιδώματα , σχέδιο calatrava - κατασκευή  stavrianos sa,
στο Ολυμπιακό Στάδιο ΟΑΚΑ

Σχεδίαση κιγκλιδωμάτων απο Calatrava, μέ  ανοξείδωτο χάλυβα ,  ένα δημοφιλές υλικό για συστήματα κουπαστών και καγκέλων.  Λόγω της αντοχής στη διάβρωση του, τα κιγκλιδώματα  από ανοξείδωτο χάλυβα διατηρούν την εμφάνισή τους  με  ελάχιστη  μόνο συντήρηση και χωρίς την ανάγκη για  συνθετικές  επιστρώσεις κάθε είδους.  Η τελική επιφάνεια  είναι διαθέσιμη σε διαφορετικές κατεργασίες  , από γκρι ματ σε βουρτσισμένο σατινέ , ή  γυαλισμένη επιφάνεια καθρέφτη.

Η  Ωστενιτική ποιότητα του  ανοξείδωτου χάλυβα aisi 304 (1.4301) είναι η συνήθης  και προορίζεται  για εσωτερικές εφαρμογές σε  οικιακά  ή εμπορικά κτίρια.  Η ποιότητα aisi 316 (1.4401) έχει μεγαλύτερη αντοχή στη διάβρωση και  συνήθως  χρησιμοποιείται  για εξωτερικές εφαρμογές ή όπου υπάρχει ένα υψηλότερος  από το φυσιολογικό  κίνδυνο διάβρωσης (π.χ. χημικά εργοστάσια και πισίνες).

Οι σωλήνες  από ανοξείδωτο χάλυβα είναι διαθέσιμοι  σε μια ευρεία ποικιλία μεγεθών και μπορούν  να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του αρχιτέκτονα.  Πολύ αναλυτικές  πληροφορίες  για τις ποιότητες,  τις ιδιότητες και  τις εφαρμογές του ανοξείδωτου χάλυβα δίνονται από τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό  για τον Ανοξείδωτο Χάλυβα,  The International Stainless Steel Forum ( ISSF ) 

Κατασκευή ανοξείδωτων κιγκλιδωμάτων, σχέδιο calatrava κατασκευή  stavrianos sa, στο Ολυμπιακό Στάδιο ΟΑΚΑ
Κατασκευή ανοξείδωτων κιγκλιδωμάτων ΑΜΕΑ , στο Ολυμπιακό Στάδιο
ΟΑΚΑ  σχέδιο calatrava - κατασκευή  stavrianos sa

Το Ολυμπιακό Στάδιο Αθηνών (επίσημη ονομασία Κεντρικό Ολυμπιακό Στάδιο ΟΑΚΑ) βρίσκεται στο Μαρούσι τηςΑττικής, περίπου εννιά χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας. Είναι το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στάδιο της Ελλάδας και αποτελεί τμήμα του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών «Σπύρος Λούης» (ΟΑΚΑ). Σκοπός του ήταν εξαρχής να δώσει τη δυνατότητα ανάληψης μεγάλων διοργανώσεων από την πόλη των Αθηνών.

 Όταν η Αθήνα κέρδισε την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων αποφάσισε την κατασκευή στεγάστρου στο Ολυμπιακό Στάδιο, την οποία και ανέλαβε το γραφείο του Σαντιάγο Καλατράβα (ο οποίος έχει σχεδιάσει και μερικές από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Βαρκελώνης). Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τους Ολυμπιακούς το στάδιο παρέμεινε κλειστό και εκτός από το στέγαστρο δέχτηκε αρκετές ακόμα αναβαθμίσεις όσον αφορά τις δυνατότητές του, τον εξοπλισμό, την πρόσβαση και την ασφάλεια. Στο στάδιο έγιναν και οι τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών.

Οι εγκαταστάσεις του  Ολυμπιακού  Ιππικού  Κέντρου  Μαρκοπούλου   βρίσκονται  στα Μεσόγεια, στο μέσον της απόστασης ανάμεσα στον οικισμό

Ανοξείδωτα κάγκελα απο την stavrianos sa, στο Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο
Ανοξείδωτα κιγκλιδώματα απο την stavrianos  sa, 
στο Ολυμπιακό Ιππικό  Κέντρο

του Μαρκόπουλου και του παραθεριστικού κέντρου Πόρτο Ράφτη, ανατολικά των Αθηνών, περίπου 40 χλμ. από το κέντρο και σε μικρή απόσταση νοτίως του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος”. Το Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας στο Μαρκόπουλο Αττικής, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε το 2003, φιλοξένησε τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο του 2004 τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς Αγώνες της Ιππασίας. Ένα υπερσύγχρονο Ολυμπιακό Κέντρο, σε μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες περιοχές της Αττικής, σε κοντινή απόσταση από τον Διεθνή Αερολιμένα "Ελευθέριος Βενιζέλος" και την Αττική Οδό. 

Eίναι από τις λίγες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις που βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση απ' ότι ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως άλλωστε έχουν παραδεχτεί πολλοί αθλητές και αρχηγοί ομάδος που έχουν επισκεφτεί το κέντρο μετά το 2004. Άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες του για το κοινό τον Αύγουστο του 2003, όταν διοργανώθηκε το test event των Ολυμπιακών Αγώνων στο άθλημα του Ιππικού Τριάθλου και από τότε η Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας χρησιμοποιεί το κέντρο για τη διοργάνωση των μεγάλων εθνικών και διεθνών διοργανώσεων από τον Οκτώβριο του 2003.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» εξυπηρετεί την Αττική. Ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 29 Μαρτίου του 2001 και αντικατέστησε το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελληνικού, που εξυπηρετούσε για 60 χρόνια την Αθήνα.  Ο σταθμός Αεροδρόμιο είναι τερματικός σταθμός του Προαστιακού και του Μετρό στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».  Τα εγκαίνια του σταθμού έγιναν στις 30 Ιουλίου 2004, λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας . Όλα τα μεταλλικά , γυάλινα καί ανοξείδωτα κιγκλιδώματα κατασκευάστηκαν απο την stavrianos sa. 

Παραμένει ο μοναδικός σταθμός του δικτύου του Προαστιακού ο οποίος δεν ανήκει στον ΟΣΕ αλλά στην εταιρία του αεροδρομίου, η οποία και επιβάλει χρεώσεις. Ο σταθμός διαθέτει δύο αποβάθρες μορφής νησίδας, οι οποίες χρησιμοποιούνται από κοινού με το μετρό της Αθήνας και γραμμές εναπόθεσης αμαξοστοιχιών. Από τις τρεις γραμμές του σταθμού, οι δύο ακραίες χρησιμοποιούνται από τους συρμούς του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, ενώ  η μεσαία χρησιμοποιείται από τους συρμούς του Μετρό της Αθήνας.